Тема. Форми, розміри та пропорції архітектурних споруд. Гарний будиночок.
Мета. Ознайомити учнів з роботою архітектора; вдосконалювати навички порівнювати форми,розміри, пропорції споруд; створення різних за формою та характером будівель; розвивати фантазію, дрібну моторику ,вміння працювати зпластиліном; формувати естетичні почуття.
Матеріали та інструменти. Скляні баночки, пластилін, стеки, дощечки, демонстраційний матеріал.
І. Організаційний момент.
- Привітання
- Перевірка готовності до уроку
ІІ. Актуалізація опорних знань.
Бесіда
- Що таке архітектура?
- Як називають людину,яка займається архітектурою?
- Які види архітектури вам відомі?
- Назвіть видатні архітектурні споруди України.
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.
- Сьогодні ми спробуємо бути архітекторами, але не звичайними , а казковими. Уявіть собі,що ви отримали замовлення від мешканців казкового лісу, фей та гномів,створити для них будиночки.
ІV. Робота над новим матеріалом.
- Як ви вважаєте, з чого вам, як архітекторам слід розпочати роботу? (Відповіді дітей).
- Ви мабуть помічали ,що будинки, розташовані на вулиці, дуже різняться формою, розмірами. Якби будинки були однаковими, то вулиця виглядала б нецікаво. Тому архітекторові необхідно продумати кожний будинок, адже він прагне щоб його споруда була красивою, примітною, можливо незвичайною, як наприклад ось ці незвичайні будинки (на дошці зображення незвичайних будівель).
- Як ви вважаєте,звідки архітектор бере свої ідеї? Звісно з природи. Зверніть увагу, які красиві, досконалі природні творіння – квіти, трави, тварини. (На дошці елементи рослинних і тваринних форм використаних в архітектурі)
- Чи все використала людина? Ні. Природа щедра і невичерпна! Тому пропоную створити власне чудове та неповторне місто!
V. Практична діяльність учнів.
На дошці етапи створення будиночків із скляної баночки і пластиліну.
- Ви підготували заготовки-баночки обмазані пластиліном. Погляньте, які чудові будиночки можна створити.
Демонстрація готових виробів.
- Для оздоблення будиночків нам потрібні:
- вікна,двері;
- квіти,гілочки,листочки.
Пояснення про виготовлення окремих елементів.
VІ. Підсумок уроку.
- Виставка готових робіт.
- Загальна оцінка уроку.
|