Головна » Файли » Мої файли

Малювання клеєм та сіллю "Осінь в лісі"
10.10.2017, 20:48

Тема заняття : Осінь в лісі.

Мета: Ознайомити дітей з нетрадиційною технікою малювання - малювання клеєм і сіллю; розвивати бачення художнього образу ; формувати почуття композиції ; закріплювати знання кольорів, розвивати інтерес до нетрадиційного зображення на папері, розвивати увагу і мислення.

Обладнання. Альбомний папір, клей ПВА, сіль кам’яна, фарби гуаш або акварелі, пензлі різних розмірів, демонстраційні матеріали.

Хід заняття.

  1. Створення емоційного настрою.

Читання вірша М. Пономаренко

Осінь пензлика взяла

Осінь пензлика взяла ,

малювати почала,
в білокорої берізки золотила довгі кіски.
Став багряним колір чуба
в мудрого дідуся-дуба.
Дві сестрички, дві осички
стали жовті, мов лисички.
А довкруг, довкруг травиця
тихо-тихо золотиться.
Ось палахкотять калина,
горобина і шипшина.
Не вгаває щедра осінь,
а малює неба просинь.
Ще — тоненькі павутинки,
сірий дощик і хмаринки…
Пензлик біга без упину —
гарна в осені картина.

  1. Перегляд демонстраційного матеріалу .

Сприймання та оцінювання твору І.Левітана “Золота осінь”

- Розгляньте репродукцію картини і поміркуйте ,про що вона.

- Яка трава восени?

- Яке небо на картині?

-Якого кольору листя на деревах?

- Чи всі дерева одягнені у золоте вбрання?

- Що найбільше сподобалося вам у цій картині?
- Чому осінь називають "золотою", "багатою", "щедрою"? 
- Який заголовок можна дати цій картині? 
- Осінь зображена на картині суха, сонячна. Стрункі молоді берези нагадують красунь-дівчат. Художник використав яскраві осінні барви природи і передав їх на полотні, назвавши картину "Золота осінь". Напевне, поштовхом до написання цієї картини послужило те, що художнику часто доводилося виглядати у вікно і милуватися чарівною і незрівнянною красою золотої осені. 
3. Поетапне виконання композиції вчителем. 

Позначте лінію горизонту. Спочатку нам необхідно створити фон, на якому будуть красуватися наші дерева. Для цього нам буде потрібна блакитна фарба. Злегка змочуємо аркуш вологим пензлем і блакитною фарбою малюємо небо. Трава - світло-зелена з коричневими плямами.

Аркуш просушуємо. На передньому плані намалюйте велике дерево. Дерева розміщені на другому плані малюйте менші за розміром і менш виразні за кьолором.

Крону дерева густо малюємо клеєм.Беремо сіль пучками і рівномірно, густо засипаємо контури, нанесені клеєм.Коли клей зовсім висохне, струшуємо зайву сіль з малюнка в яку-небудь посудину. Вживати в їжу таку сіль вже не можна, а от використовувати для наступних малюнків можна і потрібно.

Приступаємо до фарбування солі. Пензлик змочуємо водою, набираємо фарбу бажаного кольору і, злегка торкаючись сольового контуру, проводимо пензликом по малюнку. Завдяки тому, що сіль легко поглинає воду, фарба розтікається по контуру. Не треба сильно притискати пензлик до малюнка, досить легкого дотику. Так можна використовувати фарби декількох кольорів.

  1. Виконання малюнка вихованцями.
  2. Виставка робіт.
Категорія: Мої файли | Додав: такаяодна
Переглядів: 590 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar